FANDOM

A klubról Szerkesztés

Önképzőkör jelleggel működő klub, mely heti rendszerességgel tartja foglalkozásait, igény szerint kialakítva a nyelvek és szintek csoportjait. A nyelvklub célja lehetőséget biztosítani a meglévő nyelvtudás szintentartására vagy akár egy új nyelv megismerése. Várjuk a jelentkezőket angol, német, spanyol, orosz, francia olasz foglalkozásra.

A 2011-es év Szerkesztés

Angol szintentartó társalgás és Spanyol kezdő, újrakezdő foglalkozásokat tartottunk a könyvtár aulájában heti rendszerességgel. Terveztünk olasz felsőfokú társalgás, és német alapfokú nyelvvizsga szint környéki tudáshoz beszélgetős foglalkozásokat is.

A 2012-es év Szerkesztés

Orosz nyelv: kezdő–újrakezdő szintről indul január 25-én szerdán 18 órától az iskolában. Koordinátor: Czinege Jánosné Marika Angol nyelv: szintentartó társalgás., folyamatosan lehet jelentkezni. Van lehetőség ill. igény francia újrakezdő, német alapfokú, olasz felsőfokú és spanyol kezdő-újrakezdő foglalkozásokra.

  Ha érdekel valamelyik program, jelentkezz az egyesületnél egy mindenkinek megfelelő időpont kiválasztásához!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki