FANDOM

A programról Szerkesztés

A 2010/11-es tanévben indult programsorozatot a Kulturális Egyesület szervezte a felsőtagozatosok számára. A könyvtár dolgozóinak aktív segítségével érdekes, kevésbé ismert foglalkozású embereket hívtunk meg, egy-egy workshop jellegű foglalkozás megtartására. A program célja az volt, hogy segítse a gyerekek pályaorintációját, hogy ”kinyissa számukra a világot”. Elsősorban olyan helyieket és környékbelieket kértünk fel, akik érdekesen és gyerekcentrikusan tudják bemutatni munkájukat. A program során figyelembe vettük a gyerekek igényeit, érdeklődését is. Amennyiben az iskola igényli, az idei tanévben is vállaljuk a program megszervezését és lebonyolítását.

2012-es év Szerkesztés

Az idei évben a program időpontja biztosan változni fog, és reggeli időpontban kerül megrendezésre. Várjuk az ötleteket, elsősorban a gyerekektől, hogy milyen szakmákkal ismerkednének meg, kik azok a településen élő-dolgozó emberek, akikkel szeretnének beszélgetni a munkájukról. Várjuk továbbá olyan herceghalmiak jelentkezését, akik szívesen bemutatnák foglalkozásukat, szakmai életútjukat a gyerekeknek. Jelentkezni itt a honlapon, a Világnyitogató-oldalon, vagy az egyesület tagjainál lehet.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki